יום שני, 27 ביולי 2020

לוח תורנות

לוח תורנות כיתתית - בכיתה שלי לומדים כרגע שבעה תלמידים מתוקים. והכנתי עבורם לוח תורנות שכל שבוע ביום ראשון בבוקר במפגש הבוקר היינו מחליפים את התורנות.
מאחר ויש לי מעט תלמידים בכיתה בחרתי 7 תורנויות  מתוך הקובץ,ותליתי על הלוח (לפי מה שמתאים לכיתה שלי).
לכיתה שלי הכנתי לוח תורנות מנוקד שמנוסח ביחיד (המתאים לכיתה שלי).
לכם הכנתי עוד וריאציות של הלוח : מנוקד (מנוסח ביחיד / רבים) , ללא ניקוד אותיות כתב (יחיד / רבים).
ככה שתוכלו לבחור להוריד את הקובץ המתאים לכם לכיתה.
כדי לסמן את התורן השבוע לקחתי אטבים צבעוניים והדפסתי תג שם שהכנתי (מצורף פה בפוסט). את התגים ניליינתי והדבקתי על גבי האטב (לכל ילד אטב).







להורדת הקבצים:

4 תגובות:

  1. כל הקבצים מדהימים ויפים. אפשר קבצים בוורד?

    השבמחק
  2. ממש מהמם!!! לצערי לא יכולה לעשות שימוש בקובץ כי ישלי תורנויות שאין כאן, והקובץ לא ניתן לשינוי....

    השבמחק
  3. היי, מה הסיכויים שאפשר לקבל למייל קובץ פתוח של הלוח תורנות? liaaa1@walla.com תודה מקרב לב

    השבמחק

דף כתיבה לחוויה מהחופש כולל מחוון!

דף כתיבה לכתיבת חוויה מהחופש, הדף מגיע עם ניקוד או ללא בנוסף הכנתי לכן מחוון לכתיבת חוויה שניתן להדפיס, לניילן ולחלק לתלמידים. להורדת הקבצים...