יום שלישי, 27 ביולי 2021

לוח מזג אוויר

 

 לוח מזג אוויר לכיתה!

בכיתה שלי יש תורן לוח מזג אוויר, התורן בבוקר בודק מה מזג אוויר על ידי הצצה לשמיים ויציאה החוצה לחצר.

הלוח מתחלק לטמפרטורה ומשקעים. כאשר במד הטמפרטורה אנחנו משתמשים באטב לציון הטמפרטורה, ובחלק של המסגרת לבנה אני מדביקה חתיכה של צמדן נקבה. ועל הכרטיסיות המשקעים אני מדביקה מאחור צמדן זכר. לפני השימוש בלוח אני מלמדת וחושפת את הילדים למושגים ולסוגי המשקעים השונים.

כמובן שאת כל הקבצים אני מדפיסה, גוזרת ומנליינת.


להורדת הקובץ:

לוח מזג אויר

2 תגובות:

  1. תוכלי להעלות קובץ עם כל האיורים שמצאת של האמן הזה?

    השבמחק
  2. תוכלי להעלות קשור למקום שמצאת בו את המסגרות המקושקשות?

    השבמחק

דף כתיבה לחוויה מהחופש כולל מחוון!

דף כתיבה לכתיבת חוויה מהחופש, הדף מגיע עם ניקוד או ללא בנוסף הכנתי לכן מחוון לכתיבת חוויה שניתן להדפיס, לניילן ולחלק לתלמידים. להורדת הקבצים...